شعبه ویژه و ایستگاه ناب و تمام عیار پروژه های دانشجویی مستانه آنلاین

دانلود رایگان تحقیق و پروژه های دانشجویی و ترجمه متون و مقالات تخصصی دانشجویی و نمونه سوالات استخدامی و امتحانی متوسطه با جواب پروپوزال و پرسشنامه و پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری PHD

شعبه ویژه و ایستگاه ناب و تمام عیار پروژه های دانشجویی مستانه آنلاین

دانلود رایگان تحقیق و پروژه های دانشجویی و ترجمه متون و مقالات تخصصی دانشجویی و نمونه سوالات استخدامی و امتحانی متوسطه با جواب پروپوزال و پرسشنامه و پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری PHD

دانلود رایگان تبیین و بررسی عوامل کلیدی مؤثر بر رفتار خرید مصرف کنندگان در خرید آنلاین

چکیده در این تحقیق سعی شده است تا اعتبار تجربی رفتار مشتریان در موقعیت خرید برخط(انلاین) ارائه شود و همچنین نظریه ای از رفتار خرید مصرف کنندگان و رضایت اطلاعاتی آنان برای توضیح پاسخ مشتریان به خرید اینترنتی تدوین گردد و نیز تأثیر ‌ چگونگی ارائه محتوای اطلاعات از کالا و خدمات بر تمایل مشتریان به خرید از فروشگاه‌های اینترنتی را مطرح ‌ک
دسته بندی بازاریابی و امور مالی
بازدید ها 12
فرمت فایل docx
حجم فایل 2738 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 91
تبیین و بررسی عوامل کلیدی مؤثر بر رفتار خرید مصرف کنندگان در خرید آنلاین

فروشنده فایل

کد کاربری 4723
کاربر

چکیده

در این تحقیق سعی شده است تا اعتبار تجربی رفتار مشتریان در موقعیت خرید برخط(انلاین) ارائه شود و همچنین نظریه ای از رفتار خرید مصرف کنندگان و رضایت اطلاعاتی آنان برای توضیح پاسخ مشتریان به خرید اینترنتی تدوین گردد و نیز تأثیر ‌ چگونگی ارائه محتوای اطلاعات از کالا و خدمات بر تمایل مشتریان به خرید از فروشگاه‌های اینترنتی را مطرح ‌کند. بنابر این، هدف از این تحقیق سنجش رابطه رضایت اطلاعاتی مشتریان، مزیت رابطه ای و تعهد به سایت بر رفتار خرید مصرف کنندگان در خرید های آنلاین را دارد، که می تواند نتایج سودمندی هم برای بازاریابان اینترنتی و مدیران این نوع فروشگاه ها جهت ارائه بهتر خدمات فراهم آورد.

روش تحقیق: به روش پیمایشی، از نظر زمانی مقطعی و از نوع مطالعات کاربردی است و شیوه نمونه گیری دراین پژوهش، از نظر انتخاب سایت شیوه در دسترس بوده، و از نظر افرادی که پرسش نامه را پر کرده اند به شیوه داوطلبانه است. این تحقیق بااستفاده از ابزار پرسشنامه محقق ساخته و استاندارد، بر روی مشتریانی که تلفن همراه و یا تبلت خود را از طریق فروشگاه های اینترنتی در سراسر ایران تهیه می کنند صورت گرفته ، که متشکل از 392 پرسشنامه می باشد. در این پژوهش از آزمون رگرسیون چند متغیره استفاده شده است.

نتایج حاصله بیانگر آن است که رابطه معنا داری بین رضایت اطلاعاتی مشتریان و مزیت رابطه ای بر تعهد به سایت، و تعهد به سایت بر رفتار خرید مصرف کنندگان در خرید های آنلاین وجود دارد.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.